Leverings voorwaarden

Producten en productprijzen

De prijzen van de producten worden gepresenteerd in samenhang met de productpresentaties. Onze producten zijn inclusief BTW. De btw-uitsplitsing is te zien in de winkelwagen en in de orderbevestiging.

Betaalmethoden

De bestelling kan worden betaald in de online bank. Op weekdagen verwerken we betalingen die voor 12.00 uur op onze rekening staan en boeken we bestellingen dezelfde dag nog door voor verwerking. Helaas zijn er momenteel geen andere betaalmethoden beschikbaar in onze online winkel.

Onbetaalde bestellingen

We behouden ons het recht voor om de bestelling te annuleren als deze niet binnen vijf bankwerkdagen op onze rekening is gestort.

Ongemerkte bezorging

We respecteren de privacy van onze klanten. We verpakken bestellingen altijd in discrete bruine of witte pakketten, verzendzakken of enveloppen. Er zijn geen logo's en geen vermelding van onze winkelnaam op de zendingen. Je hoeft ons hier geen apart bericht over te sturen!

Bezorgmethoden

We gebruiken Posti voornamelijk om zendingen te bezorgen. Afhankelijk van de voorraadsituatie worden de producten zo snel mogelijk verzonden, meestal dezelfde dag, maar meestal uiterlijk binnen twee werkdagen na ontvangst van de betaling. Wanneer de zending arriveert om opgehaald te worden, ontvangt u een aankomstmelding via sms of e-mail. Hierna kunnen de producten direct worden afgehaald. Briefzendingen worden met standaard brievenbuspost aan de deur of brievenbus afgeleverd.

Verzendkosten

Bezorgkosten veranderen afhankelijk van de inhoud van het winkelmandje of de keuze van de klant. U kunt de bezorgkosten altijd volgen in de rechterzijbalk van de pagina. Als het pakket niet binnen de deadline wordt opgehaald en als kantoorretour wordt geretourneerd, worden de kosten van opnieuw verzenden vooraf aan de abonnee in rekening gebracht.

Verkoopruimte

Producten die in de online winkel worden verkocht, worden geleverd in de EU-regio.

Voorraadstatus

In onze online winkel zijn de voorraadsituatie van de online winkel en de voorraadsituatie van beide winkels apart aangekondigd. De voorraadsituatie wordt voortdurend bijgewerkt, maar we behouden ons het recht voor om wijzigingen in de voorraadsituatie aan te brengen.

Wij accepteren geen bestellingen per telefoon, e-mail of in de winkel. Aanvragen per telefoon, e-mail of in de winkel zijn geen bindende bestellingen. Seeds of Love garandeert niet dat het product waarnaar op deze manieren wordt gevraagd later beschikbaar zal zijn. De aanvraag is evenmin bindend voor de klant. We behandelen alleen vooruitbetaalde bestellingen die via onze online winkel zijn gedaan als bindende bestellingen.

We reserveren geen producten voor onbetaalde bestellingen.

Levertijd

We proberen bestellingen die in de online winkel zijn geplaatst meestal op dezelfde dag of uiterlijk twee werkdagen na ontvangst van de betaling te verwerken en te plaatsen. We proberen onze voorraad actief te houden, vooral voor de meest populaire artikelen, maar als een door u besteld artikel tijdelijk niet op voorraad is, laten we u dit per e-mail weten. Als je wilt, sturen we de hele bestelling op zodra we het ontbrekende product hebben ontvangen. Wij streven ernaar bestellingen compleet af te leveren. Als een product langere tijd niet op voorraad is en we er niet binnen een redelijke tijd meer van kunnen krijgen, kan de bestelling in delen worden geleverd.

Recht van retour

Volgens de wet op de consumentenbescherming hebben klanten van de online winkel het recht om hun bestelling of een deel ervan binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling te annuleren. Het retourrecht geldt alleen voor ongebruikte, verkoopbare producten. Door het openen van de verzegelde verpakking vervalt het retourrecht. Niet-verzegelde producten kunnen op dezelfde manier worden bekeken als in de winkel, d.w.z. u kunt de goederen van buitenaf bekijken. Door gebruik van het product op een manier die het onverkoopbaar maakt, vervalt het recht op teruggave.

Retourneren van defect product

Alle retourzendingen moeten altijd vooraf met de handelaar worden overeengekomen. De reclametermijn na afhalen van het product is 14 dagen. U kunt ons het beste bereiken via het contactformulier op de website. In de regel wordt een defect product alleen geruild voor hetzelfde nieuwe artikel. De verkoper vergoedt de gemaakte kosten voor de retourzending niet, tenzij de retourzending vooraf met de verkoper is overeengekomen. De verkoper verzilvert geen retourzendingen die onder rembours zijn verzonden.

Zendingen beschadigd of verloren tijdens levering

Helaas slaagt Kuljetusliike er ondanks zorgvuldige verpakking niet altijd in om pakketten intact af te leveren. Om deze reden is het goed om de staat van het pakket en eventuele beschadigingen in het pakket al te controleren bij het ophalen van de zending.
Als de zending is beschadigd tijdens het postvervoer, dien dan ONMIDDELLIJK een schaderapport in. Neem ook contact op met de verkoper, dan spreken we de levering van het nieuwe product af. 

Als je pakket of brief onderweg zoek is geraakt, raden we je aan contact op te nemen met de klantenservice van Posti, afhankelijk van de bezorgmethode die je hebt gekozen.

Contactgegevens

Voor alle zaken met betrekking tot bestellingen kunt u als volgt contact met ons opnemen:

Per e-mail van info@seedsoflove.fi

J-ID: 2725332-3