Garantie en reserveonderdelen

Garantie en reserveonderdelen

Bewaar allereerst de aankoopbon. Natuurlijk is die desnoods ook bij ons te vinden, maar het veiligste en makkelijkste is om de aankoopbon te archiveren in je eigen archief, waar je er snel bij kunt.

Als je apparaat niet goed werkt, lees dan eerst de gebruikershandleiding, die zou je moeten helpen. De gebruikershandleiding bevat meestal een hoofdstuk over het oplossen van problemen en informatie over de garantie. De gebruiksaanwijzing bevat ook de contactgegevens van de fabrikant. Vaak wordt het toestel opgestuurd naar de fabrikant, die het kapotte toestel vervolgens tijdens de garantieperiode repareert of vervangt.

Reserveonderdelen

Hoewel alle apparaten die we verkopen van hoge kwaliteit zijn, gaat niets eeuwig mee. De slijtdelen slijten langzaam en de vaporizers kunnen soms wat stoten. In deze gevallen moet u kijken of u een nieuwe kunt kopen om de versleten, verloren of kapotte te vervangen. Zelfs als u het betreffende onderdeel niet meteen op onze website kunt vinden, neem dan contact op met onze klantenservice en wij zoeken uit hoe u aan de reserveonderdelen kunt komen.

Fabrikanten

De overgrote meerderheid van de fabrikanten regelt garantiekwesties zelf. Meestal heeft de website van de fabrikant een contactformulier, dat wordt gebruikt om kwesties met betrekking tot garantie en onderhoud af te handelen. Veel fabrikanten willen dat het gekochte product op hun site wordt geregistreerd. De meeste pakketten hebben ook een garantiekaart voor het product, waarop u instructies kunt vinden voor het afhandelen van garantiekwesties.

Hieronder vindt u de adressen van websites met betrekking tot garantiekwesties van sommige producten.

Arizer
Productregistratie: http://arizer.com/warranty

Beklimming
Productregistratie: http://www.davincivaporizer.com/ascent-product-registration/

Atmosferen
Productregistratie: http://www.atmosrx.com/AtmosNation/warranty-registration-new.html

Grenzeloos
Contactformulier: http://bndlsvapes.com/contact/

DaVinci
Productregistratie: http://www.davincivaporizer.com/davinci-product-registration/

G Pro
Instructies voor garantiezaken: http://grencoscience.de/pages/warranty

Magische vlucht
Formaat van garantieproblemen: http://support.magic-flight.com/customer/portal/emails/new

Pax
Productregistratie: https://www.paxvapor.com/uk/register/

Puffit
Productregistratie: https://www.shop.discreetvape.com/pages/warranty

Storz & Bickel / vulkaan
Sjabloon onderhoudsservice: http://www.storz-bickel.com/shop_eu/en/service/rma/

Vader
Garantieregistratie: http://www.vapir.com/support/warranty-registration